torsdag 23 juli 2009

Husägare!

Ja, allesammans. Då va man husägare... Sitter vid köksbordet i mitt nya kök och ser ut över vyerna. En lastbil, två lastbilar. Ja om man säger så här. Utsikten kunde varit bättre. Men man ska inte klaga när man fått Hoks finaste hus, om jag får säga det själv. Vi trivs som fisken i vattnet. Än så länge. Henke står med rollern i full action, sovrummet skall målas vitt.. Sovrummet = vårt vita rum. Jag älskar vitt.
Det var ett bra tag sedan jag skrev... Och visst har det hänt mycket. Husägare.. firande av semseter, som förvisso snart är slut igen. Men den har gått i ett.. Mycket med huset. Men på lördag kommer vi iallfall ifrån lite till Götet. Vi ska till Liseberg. Henke och jag blir som barn igen. God mat och fint väder ser jag fram emot. Ett gott glas vitt i solnedgången... Finns det något bättre?
Plikten kallar. Henke behöver nog hjälp med tapetseringen.. Så inlägget för denna gång blir inte allvarligare än så här. Ville bara visa att jag levde.. =)
Kommer tillbaka...
Fröken Lycklig

1 kommentar:

Maddi sa...

hej sötan!! Ne precis.. de va inte igår vi skrev =) tänkt på dig o att vi va så lama o aldrig fick te en träning ;) hehe

Fan va gullig du e som skriver så uppmuntrande ord ( Sprang direkt till Daniel och skröt ;)) hihi
Hänger du nåt på vryds gymmet nu eller?? Nu får du snart lägga ut massa bilder på huset.. asnyfiken..

ha de bäst Sofie.. kramar