fredag 26 juni 2009

Snabbis

Jag lever, så kan man väl samanfatta det. Hinner inte höra av mig till någon, lever i min egen bubbla tillsammans med alla frågor som lyder; Vad har jag lagt den, i vilken låda har vi det?
Jag har kommit fram till en sak! Jag hatar att flytta. Därför hoppas jag att detta huset kommer passa oss perfa!
Eftersom jag har lite tid över en fredagsmorgon med frukosten brevid så hinner jag väl slänga in några ord om veckan.
Man kan väl säga att redan i måndags blev vi halft som halft Hoka bo. Vi bor hemma hos mammsen och pappsen nu, så vi bara kan vara och röja i lägenheten. Så mycket ledig tid har ägnats till hundarna, Gösta, Henke och familjen. Vännerna, förlåt att jag inte hunnit med er. Tid kommer jag lovar! =)
Midsommaren nere i Kalmar va kanon. God mat, någorlunda fint väder och härliga vänner... Lisa har dock lyckats odla sveriges största spindel i gäststugan. Men jag tror han va snäll. Dock är han i himlen nu. Henke och han kom inte riktigt överens...=)
Träning under dessa veckor nämner jag inte vilket = att den har varit katastrofal! Madde jag hoppas du tränar lite för mig också.
I Onsdags va jag hos Anna, min gamla svägerska på Princess Pe Party. Det var evigheter sedan jag träffade dem och vi hade så trevligt. Verkligen en pefekt kväll. Tack anna!
Igår var jag ute med Gösta en sväng. Jag fick och Henke RED! Ja ni läste rätt .. Kan ni tänka er. Glömde kameran, det skulle igentligen förevigats. Men det gick jätte bra. Han har talang... Min älskling.. Han hoppade dock de tajta ridbyxorna, han kände sig lagom het i en alldeles förliten ridhjälm.
Nu hägrar jobbet. EN VECKA KVAR SEN SEMESTER.... Härligt härligt!

2 kommentarer:

Fanny sa...

Hej bruden!
Det var kul att se dig igår, även om det bara var en liten stund :). Hoppas allt går bra med huset, och att ni trivs! Hoppas vi ses snart igen. Puss&kram

Sofie sa...

Hej gummsan.. japp allt gå super... du får dyka in någon dag.. på lite saft och bullar!!! skratt.. see you soon baby.. i hope.. puss