tisdag 30 december 2008

Gott Nytt 2009!

Då var julen över. Tänkas vad fort det går. Klappar har öppnats. Släkt och vänner har äntligen träffats och mat har konsumerats i massor.
Sista dagen år 2008. Ett år som varit ett av mina mest omväxlande år.
Året har bestått av oändligt många dagar med Henke. Vilket jag är oerhört stolt över. Han är mannen i mitt liv.
Två underbara små töser har kommit till världen. Lilla Ida, familjens ögonsten, och morbror Henkes stolthet.
Samt världens sötaste Nellie, våra vänner Adde coh Ajjas prinsessa. Tänk vad kärlek ett litet liv kan ge.
I Mars flyttade vi till lägenheten där vi trivs som fisken i vattnet. Heminredning har väl blivit lite av vår grej.
Kvällar under hösten har timvis bestått av Desperate Housewives, och har för mig nu blivit lite av en drog.
Att tänka tillbaka på det gågna året ger en så mycket gjädje. Glädje och tacksamhet över hur lyckligt lottad man är. Man har fått vara frisk, blivit överfylld med kärlek och alla runt omkring mig gör mig så stolt.
År 2009 blir förväntansfullt. Ser fram emot att se Frida och Ubbes underbart vackra hus. Få besöka deras lantliv. Längtar vansinnigt mycket efter vårkläder och inredning. Och så har jag blivit lite av ett Box freak. Fitness Box två gånger i veckan. Något jag rekomenderar starkt. Sjukt kul. En riktig adrenalinkick.

Årets Nyårsafton kommer att firas i Trollhättan tillsammans med familjen...

Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År och ett lycklig 2009!

Inga kommentarer: