tisdag 3 mars 2009

Förbannat tråkig blogg av förbannat förbannad Sofie

Jag vet att jag har den mest tråkiga blogg i hela Sverige. Utan bilder och inte så hemskt uppdaterad. Ber om ursäkt. Men ni får vara nöjda med mitt sinne till skribent. Och när jag lyckas få fingrarna ur *** och inte glömmer kameran var och varannan dag så ska jag försöka att lägga upp lite bilder också.

Har gått i snart en vecka och varit förbannad över bilfirman där jag köpte min bil. De skulle skicka mina vinterdäck i början av förra veckan, och när kom dom? Jo IDAG. Hur de räknar dagarna vet jag inte. Men matte läser man nog inte i Halmstad.
Äntligen så har jag bil igen. Gud va handikappad man är utan fordon. När man en gång blivit van.

Ikväll blir det kvällsmatskväll med brudarna hos Lottsi. Anta att det blir ännu en kväll med massa gottit skvaller, senaste veckans inköp och en och annan detaljerad sexhändelse från helgen. Ser fram emot kvällen...

Återkommer med detaljer...

Inga kommentarer: