tisdag 10 mars 2009

Sälen med brudarna

Nu är det inte långt kvar. Nästa vecka bär det av till fjälls. Jag, Malin, Lotten, Mia och Eve. En bil fylld med knasigheter. Detta kommer bli den resa att sällan glömma. Det känner vi nog alla. Vi kommer ta dagen som den kommer. Smutta på en och annan vinare och bedriva dagen i en förhoppningsvis solig backe. Själv har jag inte åkt skidor på år. Så jag kommer väl att uppdatera så småningom hur det gick. Förhoppningsvis har jag inga brutna ben.
Ja som sagt. Detta kommer att bli en resa att sällan glömma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vi kommer få det skitkul... finns ju en chans att tävlingen ballar ut men det får vi väl bjuda på... vem tar hem vinsten?! pussogull

Anonym sa...

snart är det dags. Jag har redan börjat ladda upp mentalt för tävlingen. Men gissar att Malin eller du tar hem segern. Fast det gör inget, jag säljer mig inte för två kameler och en filt i alla fall. ;) puss