tisdag 10 mars 2009

Skön helg

Helgen har varit så där perfekt. Lagom att göra, förutom tvätt tid i lördags kl 07. ( Gud ge mig en egen maskin) Not a big fan of tvätt tid. Men det funkar. Nu lyckas vi iallfall få en tid i veckan, vilket inte hör till vanligheterna. Så vi ska inte klaga.
I fredags åkte jag och malin + Henke, Lindgren och Jakob till Navet i Värnamo för att se John och Dirty Frank
Deras spelning va sååå bra. Fröken Lycklig = stolt syssling. Sedan blev det pizza på Chaplin. Och galen planering inför resan. Tjejer, fan va skoj vi kommer ha!


I lördags tog Jag och Lisa en promenad som vanligt, tidig, 08 gav vi oss ut. Folk måste tro att vi inte är kloka i huvudet när vi stormar på längs gatan, lätt svettiga så tidigt på morgonen.
Sen blev det en sväng fram till city, Mimmis och Acleja. Köpte ljus i äppelgrönt. I like.
Lagade sedan kyckling paj och en super dunder god sallad som vi hade med oss ut till mamma. Firade nämligen hennes 45 års dag. Tänk lilla mammsen. Gud vad jag älskar henne. Min förebild. Bättre mamma kan man inte få!!!

Inga kommentarer: