tisdag 9 juni 2009

Frihet på hästryggen

Igår kände jag mig mycket bättre, efter en vilosam helg. Har varit i stallet i lördags och i söndags så umgicks jag med min käresta hela dagen. Så skönt att bara få vara ibland.
Ni kankse undrar va hästen och stallet helt plötsligt kommer ifrån. Men moster Marie har lånat ut betet vid vårt stall. Och jag som har saknat häst sedan jag sålde min sist, blev ju som sagt överlycklig när jag såg Gösta som stod i hagen. En promenad häst, 26 årig nordsvensk. Pensionerad problemhingst, men i mina ögon helt underbar. Så vi tog en sväng i skogen. Barbacka. Känslan av att sitta på en häst igen va toppen. Ikväll få det bli en runda till.. Gud, längtar. Friheten gör mig galen...

Men igår så gick jag ner till källaren med Chippedippen och Henke + Adde. Det var trevligt. Jobbigt samt träningsverk idag, det resulterar väl i att man har gjort något. Hur har eran helg varit?
Nu ska jag skynda mig att kolla in Stinas och Joels resadagbok. Hade inte ens en aning om att de rest iväg. Stina du får väl rapotera när du ska åka någonstans =)..

2 kommentarer:

cassi sa...

nice blogg! kolla in min blogg!

www.cazzzi.blogg.se

cassi sa...

nice blogg! kolla in min blogg!