onsdag 3 juni 2009

Tusen nålar


Nu har jag, som säkert alla andra köpt den omtalade spikmattan. Vet inte vad man ska säga mer än att " Helvete vad ont det gör"! Den sjukaste smärta jag någonsin känt. (Frivilligt). Alltså det är något sjukt. Första minuterna är olidliga. Men efter ca 5 min så går det över till en varm pulserande känsla som sedan domnar bort.
Igår låg jag i ungefär 20 min på rygg. Och efteråt är det så underbart skönt. Nacken blir mjukare, musklerna avslappnade och man kan säga att det känns som att man fått en rejäl massage. Så jag skulle verkligen rekomendera denna matta till alla, särkilt om man tränar mycket styrka och vill få en skön avslappning för musklerna. Den ökar dock förbränning avsevärt eftersom blodflödet ökar. (Fråga sambon, igår fick han näseblod)...
Gå gärna in på hemsidan och läs om Shaktmattan, där står mycket intressant information.
Själv köpte jag min på Gymgrossisten/ Bodystore .... Den var billigast där. Smålänningen var framme... Igen...
Och nej, tyvärr. Gubben eller skägget ingår inte i köpet! =)

1 kommentar:

Maddiz sa...

Ohh nu blir ja ännu mer sugen på att köpa en ju.. bra tips!!

Och tack för snälla råd te flyget =) hehe.. shit?? Fick du ligga på golvet?? Stackare!!! Då förstår ja du inte e ett stort fan av att flyga du heller.. haha..

Och godis blire lätt.. ;)

kramis