måndag 1 juni 2009

Sommar!

Ellinor, Robinsson 2009 en värdig vinnare!

Vilken underbar helg. Jösses vad jag har längtat. Det är verkligen en energi kick när solen når oss med sina varma strålar. I helgen har det varit lugnt. Förutom i lördags på vår Robinsson fest. Alltså Bodil och Olle. Vilka stjärnor. Jag fick vara i lag parangang. Och Henke var i Makal. Kvällen bestod dock av vansinnigt mycket skratt, alldeles för mycket vin och helt tokig SmS-Roulette. ( Se enlägg) Så roligt. Men ber om ursäkt om någon av er fick ett konstigt SMS av mig. Det ingick i leken. Dock vann jag ej. Det gjorde min bättre hälft=)

Igår var jag, Henke och Chippen ( vår vän från Karlstad) hemma hos mamma och pappa för att fira mors dag. Mamma är verkligen världens bästa mamma! Hon är min förebild i ALLA lägen. Så jag firade stolt min mamma igår. Hon bjöd oss på grillat med massa goda tillbehör. Mmmm blir aldrig trött på grillat. Är galen i det.

Nu är veckan här igen. Hoppas på att Adde piggnat till så vi kan dra oss iväg till gymmet snart, saknar dig!

Nu ska jag försöka sätta igång... Mår inte alls bra idag. Känner mig hängig och må illa. Adde har du smittat mig? Nej får inte bli sjuk nu. Har alldeles för mycket i görningen för att hinna det.
Idag är det precis en månad tills vi får vårat underbara hus... Längtar...

Inga kommentarer: