fredag 5 juni 2009

Nu får det vara nog!

Mår riktigt piss idag. Yr, illamående och värsta huvudvärken. Kan det vara migrän? Börjar iallfall själv att tro det. Skönt med helg. Kunna ta det lugnt och lyssna lite på kroppen. Behöver nog lite sömn. Flytten och allt oroar nog endel. Men det löser sig. Det måste lösa sig! Samtidigt som det är nervöst så är det pirrigt.. Ska verkligen bli den dröm jag drömt om.
Vad händer för er i helgen?
Eftersom det inte finns så många som läser min blogg så hoppas jag på rekordmånga svar på måndag. Kankse 2? Wheii.. Ni som läser, snälla kommentera ibland. Dåligt, bra? Allt! Det blir så mycket roligare då. Både för er och mej.
Trevlig helg, måste sluta skriva innan mitt huvud sprängs i tusen bitar!

4 kommentarer:

lina sa...

hej sofie! jag tittar in på din blogg då&då, måste ju uppdatera mig om vad som händer i byn. :) i helgen ska jag försöka få tag på din kära kusin och på söndag ska jag till ullared och trängas. vad gör du? kramkram lina

stina sa...

kolla lindbladochsanden på resedagboken.se =)

Josefin sa...

Här ska du få en kommentar:

Gör ett gravtest!

Sofie sa...

Va trevligt Lina, välkommen tillbaka.. Ja ring du på.. Hon är lite seg på att svara i tel... =).. Lycka till i Ullared!