måndag 1 juni 2009

SMS Roulette

Här spelar kändisarna SMS Roulette

Regler till världens mest galna spel! (OBS, inget för finkänsliga)


1: Skriv en lista, alternativt sök på nätet efter frågor till SMS Roulette.

( Alt på frågor som vi skickade= Ligga inatt? Jag saknar dig!, Dra ballen i grus, jag hatar dig för det du gjort! och så vidare...)

2: Välj ut laget, vi bestod av fem spelare.

3: Läs första frågan, som ni väljer själva tillsammans.

4: Välj sedan ett nummer, ex 13

5: Sedan börjar det roliga, då får alla spelar bläddra till nummer 13 i telefonboken, och skicka denna pinsamma mening till just den personen. Den som inte vågar skicka lägger då sig och där med åker ut. Sedan fortsätter spelet tills en spelare är kvar. Denna gången var det då Henke, som en Jäger i pris. =)


PS: Jag hade vunnit om jag inte fått frågan; Vill du ligga? Som jag skulle skicka till min Tandläkare Lutfi Ujam. =) Där gick gränsen. Jag va tvungen att lägga mig.!

1 kommentar:

annierapp.blogg.se sa...

mohahhaa. jag förstår att du inte ville skicka den frågan till honom:)