måndag 11 maj 2009

En hel vecka sen att uppdatera...sorry

Nu har jag mist gnistan för blogg igen, och är en vecka sen sedan mitt förra inlägg--dåligt fröken lycklig---
Men nu är jag igång igen.. Hoppas jag.
Helgen har varit stressig på något sätt. Uppdaterad till max. I lördags fyllde kusinen Malte 4 år. Vilket firades med underbart god frukost i Norrahammar. Efter det for vi iväg till jaktskyttebanan där Henke och pappsen tävlade i jaktstig. Även igår ringde klockan vid 08,00 för hundkurs och teori för eftersök med polisen från Jkpg. Intressant och lärorikt. Hoppas komma långt med Cessan...

Annars leker livet som vanligt. Har under en veckas tid lidit av träningsvärk. Var enda liten muskel värker på heeela kroppen. Jag och Adde har legat i hårt denna veckan.

Måndag: Vila (efter förra helgens galna inlines uppror)
Tisdag: Triceps+Rygg
Onsdag: Axlar+Mage
Torsdag: Städdag
Fredag: Glasögonköp
Lördag: Biceps+Bröst
Söndag: Walk med Malin & Lisa

För mig är det en ganska hård vecka vilket känns i heeela kroppen... Cyklade till jobbet idag också.. Så ikväll så får det bli stryk+tvättdag. Eventuellt ett boxpass med Lisa. Om kroppen orkar. =)
Hoppas er helg har varit betydligt lugnare än min... Älskar lugna helger... Längtar tills nästa...

Inga kommentarer: