torsdag 14 maj 2009

Uppdatering vårruset-(akta min mössa-malin get it)

Då så va loppet gjort.. Sprang på 30 min precis... Kom imål när klockan stod på exakta tiden.. Skulle man köpt en trisslott? Hur som helst.. Kändes hur bra som helst efteråt. Är nöjd med tiden. Malin kom i mål på ungefär samma tid så jag tycker vi ska vara nöjda båda två.. Efteråt satte vi oss och tittade på folk och myste i gräset tills de som gick "strosade" va i mål. Kan säga en sak, att det känns i benen idag. Men ikväll så blir det nog styrka igen. Känns som att vädret för tillfället inte tillåter något annat. HATA ATT SPRINGA I REGN!













Peter Sipens på vårruset

Igår va också avslutningen på grundkursen i lydnad. Andra kursen med Cessan. Diplom fick vi samt ett pris (leversnittar) för bra insats. Cessan blev överlycklig, jag tycker med det luktade hemskt!
Så vad händer idag. Inte mycket, kankse ska dra med Madde ner till gymmet.. Om jag nu få tag i henne. Annars får jag väl springa efter Morris.. Jag är ju trots allt en liten flickesnärta... =)
Försöker idag igen att vänja mig vid de här för baskade glojärnen.. Får huvudvärk av dom. Men optikern sa att det kunde vara så ett tag. Hur länge är ett tag?
Back to work.... over and out

Inga kommentarer: