fredag 15 maj 2009

Resten av veckan...


Nu var det helg...igen... Veckorna går alldeles för fort, men skönt att det blir mer och mer ljust för varje dag som går.

Igår, torsdag så brukar det va en klassisk städ och handladag för Svensson/Andersson´s, men jag kände för att träna och Henke va och tränade på skjutbanan i Hok. Så den städningen blev "förskjuten". skratt...=) Jag hann i allfall med att stressa in på Ica när jag åkte hem. Ett tips, handla inte hungrig. Vet inte allt jag plockade ner i vagnen. Mestadels GODIS och GLASS. Klippte 0,5 kg godis på väg hem och resten av påsen innan jag sprang iväg till träningen. Sunt mellanmål innan ett styrkepass va??

Igår blev det alltså träning med Adde, axlar mage. Kändes skönt med en riktig genomkörare av den så kallade Buken. Lyckades klämma in några minuter med Nellie också! Världens underbaraste lilla tös fyller nämligen 1 år på lördag så vi fuskade med ett paket igår. Hittade så söta kläder på Polar´n och Pyret. Hoppas de kommer till användning. Nellie diggade iallfall kartongen. =)
Kankse blir det att träffa Familjen Rosén/Schoeneck ikväll för lite grillning. Vore trevligt. Vädret ser lovande ut.
Helgen hoppas jag blir lugn. Njuta av sol, träning och masssa god mat. Hur kommer era lediga dagar se ut??

Veselé sviatky, prajem vám!!


Inga kommentarer: