tisdag 26 maj 2009

Måndag+Tisdag=träning

Igårkväll blev det biceps + bröst med Henke och Adde, vilket känns idag. Träningsvärk till tusen. Vi tog inlinsen till gymmet. Vilken sommar känsla det var igårkväll. Riktigt "grillväder" eller vad vi smålänningar kallar en varm sommarkväll för. Är jag den enda som ständigt 24 h om dygnet tänker på mat? Är nog matoman!
Efter träningen så blev det köttfärssås och spaghetti, med basilika!
Lisa och jag tog efter maten en kvälls sväng på inlinsen igen, skönt att varva ner dagen lite. Så vid 20,30 gav vi oss ut, och var nog inte hemma fören vid 21,30. Härlig tur, skoskav=minus.=(

Idag blir det Box med tjejerna i Skillingartyd. Jädrans vad jag ska slå. Önska mig lycka till. Känner jag mig själv rätt så pumpar adrenalinet ut vettet från kroppen... =)

Inga kommentarer: