måndag 4 maj 2009

Hutt Helg

Vilken underbar helg det varit. Så skönt väder och massa av tid till att ta hand om sig själv. Har cyklat, åkt inlines och tränat i massor. Såå skönt. Har även varit barnvakt fre-lörd. Va ute vid 09,00 i lekparken och kände mig som Tarzan. Men ack så roligt det är att leka av sig ibland....
Måste fundera på nya löpardojjor+promenadpjux+skor som jag kan ha i skogen med vovvarna. Mycket nu, men faktum är att skorna är för mig allt. Osköna skor= ingen träning.
Har 1000 blåsor på fötterna sedan inlines i helgen. Åkte in i Fredags med henke akut och köpte ett par på Intersport. Sen åkte vi ut till Hok. Så mysigt! Tro jag där emot köpt för liten storlek. (grrr) eller så hoppas vi på att det blir bättre efter några gånger. Köpte ett par K2, vet ej vilka man ska ha. Någon som vet om dem är bra??? Blev också hjälm+skydd... Åker inte utan!!!
Igår åkte jag och Emci inlines till travbanan, där vi insåg att det va för sandig cykelbana så vi vände och åkte till Byarum istället. Vi var nog båda rätt slitna när vi väl var hemma.
Hoppas på fint väder idag också. Så man kan glassa i solen när man kommer hem. Ta en promenad (hoppar inlines idag, vill inte ha mer blåsor) sen ska jag försöka få med mig någon ner till gymmet och biffa. Hör av er om ni är sugna...=)

Inga kommentarer: