tisdag 5 maj 2009

En liten lista

Från Blondinbella

Hur många gånger har du varit kär? Två "riktiga" gånger
Favoritgodis: För tillfället är det nog Mörk choklad med mintsmak & Ferraribilar
Coolaste stad du har besökt: Phuket, Thailand eller Gdansk, Polen (tror vi var där)
Action eller Skräck? Action, eller helst en sån där bra svensk polis rulle
Vill bli när du var liten: Ridande polis eller Frisör. Jag tror det håller i sig fortfarande!
När fick du din första kyss: I början av tonåren tror jag.

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Snäll, och omtänksam. Folk där emot tog mig som en gängledare vilket jag inte va! Eller vad säger du Malin? Va vi taskiga?
Vad är du beroende av? Kärkek
Dagens roligaste händelse: Å titta, jag har fått en vit rand på nageln. ( är nagelbitare) snart kan jag måla dom. Tjoho!
Dagens tråkigaste händelse: Bad Hair Day
Dagens humör: Lite loj
Vilka tv-program följer du? Greys Anatomy och Desperate Housewifes
Vad gillar du mest med dig själv? Min omtänksamhet
Vad gillar du minst? Att jag är tidsoptimist
Vad är det roligaste du vet? Att vara med mina nära och kära.
Har du något motto? Carpe Diem & Ta en dag i taget
Hemlig hobby? Tyvärr lyckas jag nog inte vara så hemlig.
Något vi inte vet om dig? Ihopväxta tår??
Vad ångrar du? Att man kankse inte tog tag i livet och började plugga direkt.

Vad önskar du? Att jag kunde börja acceptera mig själv som jag är.
Vad klarar du inte dig utan? Vänner, Henke och Familjen
Vad gör du helst en vardag? Träna lite, träffar vännerna på en fika
Vad gör du helst en lördagskväll? Äter någon god middag
Vad har du mest av i din garderob? Alltså jag har inte så mycket kläder så det får väl bli strumpor
Drömjobb? Polis eller Sjuksköterska

1 kommentar:

MaLiN sa...

Har du simhud mellan tårna? blä! för övrigt tycker jag inte vi va elaka.. vi försökte väl bara vara lite häftigare än andra;). Kan inte du få mig att börja träna... Vi får pallra oss runt Hjortsjön en dag i veckan minst kanske? love...