torsdag 23 april 2009

10 veckor kvar

Kom på att det knappt är 10 veckor kvar tills vi tar över vårt hus. 10 veckor är ingenting. Måste ju nästan börja packa snart. Å jag är så nyfiken hur det kommer bli. Kommer man kunna sova? Kommer vi trivas? Just nu älskar jag huset, dess vinklar och dess design. Och om man tänker tidsmässigt så blir vi nog äkta Hoka Bor. Vovve, Volvo och Villa. Vad fattas? Barn? ( Till er alla som tror jag är gravid. NEJ jag är inte gravid. Måste se otroligt fet ut eftersom halva Vaggeryd tror sig ana detta.) Men dagen det händer så lovar jag att ni nyfikna kommer få veta det förr eller senare. Och troligen dröjer detta några år. Så vänta med era kommentarer till den dagen det stämmer istället. Det blir roligare för alla då!

3 kommentarer:

maaalin sa...

Sofie du ser inte otroligt fet ut! MEN jag kan förstå att folk tror det eftersom du går runt och pratar barn och bäbisar överallt ;)... dessutom är det vaggeryd så om någon trott det och sagt till någon annan så vet snart hela komunen det! puss

Sofie sa...

Mmmm så jävla typiskt denna kommun.. Men som sagt.. Jag gick ju BF så alla vet väl att jag gillar barn...

eve sa...

Haha, då är vi två. Fick höra idag att jag visst är gravid. Då Pia dementerade detta rykte svarade personen, "då är det jonna som är det. För någon är gravid." hmmf... vagerydsbor.. För en gångs skull bra att man jobbar på ica, då jag inte kommer att få en bäbismage på ganska länge. (men man ska kanske sluta med bullarna. :S)