onsdag 22 april 2009

Kill my lathet

Döda mitt slöa sätt.. Döda alla lata tankar. Hjälp mig att komma igång.! Har iallfall lagt ner allt det här med Beach 2009! Kommer aldrig funka ändå. Tur att vi kommer att tillbringa större delen av vår sommar i huset, med snickarbyxor och målafärg på händerna. Utan några som helst krav på bikini. Och ifall detta händer. Då ska jag i så fall infinna mig vid Hokasjön. Där ingen kan se mig och mina valkar.
Har varit fri från godis några veckor nu. Känns så skönt. Nu behöver jag inte rusa ner till Hollywood och köpa 2 kg godis var och varannan dag. Dock har jag svårt att se någon annan äta. Fan, det där godiset är som en drog. Lyckades dock att inte äta en liten endaste bit, och det är faktiskt Fröken Lycklig väldigt stolt över. Cola styr inte heller mitt liv längre. Skönt.
Snacka om ett psykolog inlägg. Men humöret är down. Blir nog inte bättre än så här idag... Jag börjar ge upp... särkilt träningen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kom igen nu bruden! Livet består inte bara av kroppsformerna& de söta valkarna här&var! Man måste njuta och unna sig lite också!:) Jag vet hur det är, ibland känns allt bara skit när det gäller vikt&hälsa. Men va katten. Livet är till för att levas! Keep on going girl! KRAMAR!

Josefin sa...

Hellu snygging! Sikta lite lägre istället, du måste inte skaffa gymkort direkt. Ta med en vän eller bra musik och promenera en långsväng, eller en kortare. Runt Hjortsjön är ju fint, eller gå till Förborgen och vänd! Börjar man i liten skala blir man lätt sugen på mer.
Och kroppsarbete, typ snickra på huset, är ju jättebra motion!
(kanske låter drygt men jag vill bara hjälpa :) )

Madde sa...

Fan va duktig du e! Stora steg sluta med godis (iaf för ett tag =)) o cola framförallt.. va me beroende av cola ett tag!!!