torsdag 9 april 2009

Glad Påsk

Då var vi framme på de sista timmarna tills det är låång helg.. skönt..
Igår kom jag verkligen igång med träningen. Satte mig på cykeln, fram till gymmet.. På med Ipoden och körde igång. Triceps+ Rygg+Mage. Och så avslutade jag med ett spinningpass express på 30 min. Känner mig riktigt nöjd faktiskt..
Hoppas att vädret kommer bli så underbart som folk påstår. I så fall ska jag tillbringa så mycket tid som möjligt ute.. Älskar solen.
Har börjat spåra med Lia, störta springer spaniel tiken vi har. Blodspår varje lördag. Så ett och annat spår kommer nog läggas i skogen också. Så alla joggare eller skogsluffare.. Ge fan i mina snitslar. =)

Glad Påsk till er alla! Nu flyger jag till blåkulla...

2 kommentarer:

MLovdahl.blogg.se sa...

Triceps rygg + mage + spinning lät ju riktigt bra :) va kul du kommit igång me träningen nu igen då.. inte fått något påskägg :( men en påskpåse iaf ;) å nu tvingar ja Daniel göra frulle te mig som lite kompensation.. hehe..
du fått nått ägg? =)
Blire partaj ikväll eller?
Trevlig påsk!!!

Madde sa...

Just de hur gick de på elmia? Sålde du möe hamböjare å köv eller??
Haha de brukar va så.. äta hinner man alltid haha..
mcmuffins haha.. go du e!!
ja lite punktförbränning hade inte vart fel, men inga genvägar här inte ;) hehe.. vad kul du gillar mina små tips.. :) motiverar mig till att skriva massor!!

Hur käkar du nu då? :) ja försöker me va mer skärpt me kosten nu.. mer protein mindre kolhydrater/fett..

va jobbar du me förresten??

krääm!