måndag 6 april 2009

Härliga födelsedag!

Och så var man ett år äldre. Tiden rullar iväg. Har blivit grattad av min Henke idag på morgonen. Fick mina efterlängtade beiga chinos från Peak Performance och världens bästa överraskning. Igår satt vi nämligen i soffan och pratade om vad han kunde ha köpt. Jag gissade på allt. Utom detta. Vilket gjorde det till en ännu bättre och roligare överraskning. Jag fick en Ipod. Blev helt galen. Är nog en av dem sista i universum med att ha sånna moderniheter. Men jag blev verkligen superglad. Tack Henke, älskar dig!
Har även fått en tröja från Peak, Bengt och Lotta lampa, DKNY parfym, trädgårdsdetaljer till nya huset, och massa annat. Ytterligare en överraskning blev idag när jag öppnade dörren i fullt tempo på väg till jobbet. Då stod ett paket utanför. Med underbara skålen från JellyBean. Påsk gul, härlig färg till allt grönt hemma. Hemliga påskharen var Lisa. En Underbar vän, som finns där för en i ur och skur. Lika härlig som denna underbara vårdag. Pefekt väder på en perfekt dag!

Inga kommentarer: