torsdag 23 april 2009

Kommentarer

Blir så glad för alla kommentarer. Och ni som vill vara anomnyma. Va det. Vilka ord det än är värmer det att veta att folk läser. Och faktsikt bryr sig. Dock är det roligare med namn. Eller bloggnamn. Jag blir ju så nyfiken av anonyma inlägg. Så våga stig fram ur er lilla kupa. Så kan jag ju kolla in eran blogg (om sådan finnes).
Idag är ju uppåt igen. Bra va? Cyklade till jobbet idag. 20 min-1 mil. Det måste väl ändå varit rätt bra. MEN dra på trissor va svettig jag blev. Tur att dusch finns på jobbet. För visso utan lås och 95 % av arbetarna är män (killar+pojkar). Få nog åka in till Biltema och köpa ett hänglås. =)
Ikväll blir det mys med tjejerna. Lisa min vän skulle fixa lite kvällsmat. Det var längesedan vi sågs nu. Ska bli skönt att träffa mina underbara vänner igen. Alltid lika positiva till livet. Om tur finnes. Tid och kom ihåg så kan det kankse finnas en liten möjlighet till att kameran hänger med. Men förvänta er inte för mycket. Jag är den mest glömska människan som vandrat i ett par skor....

Inga kommentarer: