fredag 24 april 2009

Jag antar utmaningen

Från evelinakimmerhed.blogg.se =)

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem var den sista du träffade? Therese på jobbet, träffar henne varannan min ca 500 ggr om dagen.
3. Hur lång är du? 174
4. Vilken var den senaste film du såg? Män som hatar kvinnor, sjukt bra!
5. Vem ringde du senast? Mammsen
6. Ditt senaste sms och till vem? Till Lisa Fisa, käka kvällsmat?, kommer vid 6, ses snart!
7. Vad är helgens planer? Slappa, tvätta bilen och fira sis som fyller 20
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på, men slänger nog lättast iväg ett mess
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Vid lunch igår
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Grön å lite brun
12. När vaknade du idag? Klockan 06,15 till underbart väder
13. Har du någon gång hittat en katt? Va? Hittat? Ja en överkörd vid rondellen i Vaggeryd, gills det? Blundade och körde vidare. Backade sedan för att se om han verkligen var död. Sedan fällde jag en tår och körde vidare. (Extrem Djuvän)
14. Vilken är din favoritplats? Thailand, trivs på de flesta ställen där mina närmsta är
15. Vilken plats föredrar du minst? Mörka platser och trånga utrymmen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hoppas jag bor i Hok och jobbar kvar på Vida Pellets, kankse ligger på en strand med en paraplydrink annars!
17. Vad skrämde dig som barn? Ormar, äckliga små djur. Elsa Granqvist, en av huvudrollerna i någon typisk Beck rulle. Jag och Sis (Emci) vågade knappt gå utanför dörren efter vi sett filmen.
18. Vem fick dig att skratta senast? En nyvaken henke idag på morgonen.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Har vissa hos mamsen och papsen som ev skall ramas in i nya huset. Like!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nakenfis, ;) Helst av allt sover jag med en stor gammal reklam t-shirt, men henke tycker inte det är jätte hot!
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra stora fluffiga saker
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på någon? Nja, ne jag tror faktiskt inte det. Kankse på mamma när man va liten
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Gossiga strumpor
26. Är du social? Lite för social ibland. Kan inte vara själv en min fören jag måste hitta på något
27. Vilken är din favoritglass? Krossad choklad från GB, lever nu mitt liv med laktos och den glassen är inte god så jag hoppar nu för tiden den varan
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Renovera och pyssla med huset
29. Tycker du om kinamat? Älskar kinamat
30. Tycker du om kaffe? Har inte lärt mig att gilla denna äldra dryck än. Dock luktar det förbaskat gott
31. Vad dricker du till frukost? Dricker nog i så fall te. Äter annars naturell yoggi
32. Sover du på någon särskild sida? Japp höger, nedifrån sett
33. Kan du spela poker? Nej tyvärr, hoppas dock att jag få joina Adde i mitt team när jag lär mig
34. Tycker du om att mysa? Ne usch, inte alls.. Jooo klart jag gör. Det gör väl alla?
35. Är du en beroendemänniska? Japp, är beroende av kärlek och vänskap och MAT
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, vi var tre i samma klass när jag gick på mellanstadiet. Karl, Emma och Jag
37. Vill du ha barn? Absolut, typ 2.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, två ord danska och tre tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nepp
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Inredning, god mat och kläder
42. Äger du dyra smycken? E dyrt och dyrt. Ja föresten, min ring från Ole Lynngaard är väl min dyraste
43. Har du någon gång testat narkotika? NEJ, skulle aldrig göra heller
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Päron
45. Vem är den roligaste människan du känner? Tjejgänget skrattar man alltid gott till. Sen så mina små kusiner är lite smått galen. Ubbe är otroligt rolig också samt min kära papps
46. Välj ett ärr på din kropp? Min bort opererade leverfläck. Skit fullt. Hade varit bättre den fick sitta kvar
47. Vad har du för ringsignal? Caroline af Ugglas-Snälla
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Har dålig koll på det. Har dock miljoner leksaker kvar i mammas gömmen
49. Flirtar du mycket? Ja kankse, eller jag vet inte. Vad tycker ni?
50. Vart togs din profilbild? I soffan, hemma i vårt bo
51. Kan du byta olja på bilen? Ja det tror jag, om jag inte hade något tidspress
52. Har du fått fortkörningsböter? Ne, dock böter för att jag åkte utan bälte med rally malin utanför ICA
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser en nu som heter Den jag ville ha skriven av Sheila O´Flanagan
54. Läser du dagstidningen? Varje dag på lunchen eller aftonbladet.se
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej läser henkes Jakttidningar & Café
56.Dansar du i bilen? Nej sjunger, högt och ljudligt. Dansar vid tillfälle. Typ hem från Sälen
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Statestikbös på jobbet
59. När var du i kyrkan senast? Begravning, förtränger helst datum och tid
60. Vilka personer utmanar du: Madde L, Malin och Blondinbella=)

1 kommentar:

rally malin sa...

A Sofie du flörtar, jag tycker det börjar bli lite "stalkervarning" på dej, jag kan inte riktigt glömma bort alla jobbiga stunder då du försökt få mej på fall. Mardrömmar leder din flörtighet till. Ta bort "r"-et i flörtig så stämmer det också in åp dej ;). puss Rally malin